Pantasmes na escuridá – Fantasmas en la oscuridad

Pantasmes na escuridá – Fantasmas en la oscuridad

mayo, 2013

Pantasmes na escuridá – Fantasmas en la oscuridad

De xemes en cuando pienso nes coses que tengo al rodiu y pémeque toi nuna pesadiella. Enguedeyada nun mundiu onde s’entemecen fantasía y realidá. Voces, gritos de soledá que m’enllenen el cuerpu de respigos y los güeyos de llárimes.

Llárimes qu’esbarien pela mio cara dexándome ensin fuercia. A escures, ensin lluz, tou da vueltes como nuna mar revuelta onde la fuercia de les foles m’emburria ensin sentíu. Adulces consigo siguir esti camín que me lleva a nenguna parte. Avanzo selemente, con mieu en caún de los pasos que voi dando.

El tiempu cuerre pero nun tengo priesa. Déxome llevar pol aire fresco que cañica les fueyes y que me trae l’arume d’otros llugares que me quedan por escubrir, que los mios güeyos nun ven pero que’l mio corazón siente.

Caminar ente la borrina. Salir d’esa escurida na que toi presa.
Namai quiero….ESPERTAR

……

De vez en cuando pienso en las cosas que tengo alrededor y me parece que estoy en una pesadilla. Enredada en un mundo Donde se mezclan fantasía y realidad. Voces, gritos de soledad que me llenan el cuerpo de respigos y los ojos de lágrimas.

Lágrimas que resbalan por mi cara dejándome sin fuerza. A oscuras, sin luz, todo da vueltas como en un mar revuelto donde la fuerza de las olas meempuja sin sentido. Poco a poco consigo seguir este camino que me lleva a ninguna parte. Avanzo despacio, con miedo en cada paso que voy dando.

El tiempo corre pero no tengo prisa. Me dejo llevar por el aire fresco que mueve las hojas y que me trae el aroma de otros lugaresque me quedan por descubrir. Lugares que mis ojos no ven pero que mi corazón siente.

Caminar entre la niebla. Salir de esa oscuridad en la que estoy presa.
Nada más quiero…DESPERTAR

Escrito por: Carla Perucho > carlaperucho.blogspot.com.es
Ilustrado por: Penélope Moreno > http://www.lapemoreno.tk

 


Send to Kindle